محبوب‌ترین برند های ایرهاکی در بازار
عصرآسیا :
شرکت طراحی سایت عصرآسیا طراحی سایت وردپرس طراحی سایت فروشگاهی و سئو وبسایت در اصفهان و سراسر ایران
محبوب‌ترین برند های ایرهاکی در بازار
نوشته شده در دو شنبه 25 ارديبهشت 1402
بازدید : 339
نویسنده : عصر آسیا

ایرهاکی چهار نفره چیست ؟

اصولا ایرهاکی جزء آن دسته از ورزش‌ هایی است، که توسط دو بازیکن انجام می‌گردد. اما گاهی به جای دو نفر بر روی یک میز، 4 نفر به صورت دو به دو به طور همزمان به بازی هاکی می‌پردازند. آنها با استفاده از یک میز با اصطکاک بسیار پایین، یک گوی را با دسته‌های مخصوصی به سمت میز حریف هدایت می‌کنند. این کار را تا جایی ادامه می دهند، که گوی درون شکافی که در سمت میز حریف هست جای گیرد و امتیاز برای شخص به حساب آید. اما ایر هاکی‌های مخصوص کودکان یا بچه‌ها به دلیل اینکه در ابعاد و سایزهای کوچک‌تری می‌باشند، اصولاً دو نفره هستند. یکی دیگر از نام‌ های ایرهاکی چهار نفره همان هاکی می‌باشد.

نحوه بازی ایرهاکی

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، هرگاه همه تجهیزات این بازی مهیج در دسترس باشد، بازی آغاز می‌گردد. اما در ابتدا داور برای اینکه تشخیص دهد چه کسی اولین ضربه را باید بزند، از طریق سکه شخص شروع کننده را مشخص می‌کند. با انداختن سکه به سمت بالا داوری را آغاز می‌کند. شیر و خط بودن سکه نمایان‌گر استارت بازی از جانب هر کدام است. با مشخص کردن شخص، فقط 7 ثانیه مهلت داده می‌شود، که ضربه اولیه را بزند. اگر بازیکنی که در بازی ایرهاکی چهار نفره مشغول است، ضربه اولیه را آغاز نکند مجازات می گردد. در حین بازی بازیکنان هر جای میزی که مربوط به خودشان است، می‌توانند قرار گیرند و به بازی ادامه دهند.

تجهیزات ایرهاکی فول آپشن

یکی دیگر از انواع ایرهاکی نوع فول آپشن می‌باشد. به دلیل به کار رفتن یکسری ویژگی و تجهیزات خاص در میز و دسته‌ های آن به یک ایرهاکی فول آپشن خاص تبدیل گردیده است. این تجهیزات عبارتند از:

ایرهاکی 4نفره

– میز ایرهاکی

اصولاً میز های ایرهاکی معمولی، از جنس ام دی اف می‌باشند، که رنگ بندی آنها بسیار متفاوت است. اما در فول آپشن، از ام دی اف‌ های محکم و ضدخشی ساخته شده‌اند، که اصطحکاک‌ها را به حداقل می‌رساند.

– مجهز بودن به سیستم بی‌سیم

یکی از ویژگی‌ های بارز ایرهاکی فول آپشن وجود سیستم بی سیم می‌باشد. شما تنها با فشار دادن یک دکمه ریموت کنترلی دستگاه ایرهاکی خود را راه اندازی کرده سپس اپراتور یا دستگاه با توجه به حد نصابی که در سیستم معرفی شده، تعداد گل در بازه زمانی مشخص را محاسبه می‌کند.

– رقص نور در میز فول آپشن

 در این مدل ایر هاکی دور تا دور میز یک نوار با کیفیت با رنگ‌های متعدد یا تک رنگی دور زمین تعبیه شده است، که هنگام بازی نمای بسیار زیبا به میز می‌بخشد. این نوار رنگی بخصوص در تاریکی شب به زیبایی می‌درخشد که هرکدام از این میزها در برندهای مخصوص و معروفی تولید می‌شوند.

– سیستم اعلام کننده گل

اصولاً در این نوع سیستم بعد از این که توپ به دروازه حریف وارد می‌شود، به صورت اتوماتیک گل را اعلام می‌کند.

محبوب‌ترین برند و شرکت ساخت ایرهاکی

اصولاً هاکی‌ها در انواع مختلف و متفاوتی ساخته می‌شوند که هر کدام توسط یک شرکت سازنده ایرهاکی ساخته می‌گردد. در ادامه به چند مورد از برندهای محبوب آن اشاره می‌کنیم

1- گروه یکه سازان

این برند که ساخت کشور ایران می‌باشد، انواع میزها و لوازم هاکی را در کیفیت بالا و با قیمت‌ های ویژه‌ای تولید کرده و در بازار عرضه می‌کند. این برند سال‌ها است که به ساخت ابزار و تجهیزات ورزشی می‌پردازد و ایرهاکی‌ های متعددی تولید می‌کند که یکی از ایر هاکی‌ های پیشرفته آن ایرهاکی چهار نفره کواد ایر می‌باشد.

ایرهاکی چهار نفره

2- ایران ورزش

این برند جزو یکی از بزرگترین تولید کننده ایرهاکی در کشورمان است، که لیست خرید محصولات خود را به طور منظم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این کار باعث شده تا مشتریان انتخاب بسیار مناسب و دقیقی داشته باشند. این برند انواع ایر هاکی های چهار نفره و دو نفره را طراحی و تولید کرده است.

3- سینا راد

یکی دیگر از معتبرترین شرکت تولیدی هاکی، برند سینا راد می‌باشد که جزو یکی از فعال‌ترین برندها در سطح کشور شناخته می‌گردد.



:: برچسب‌ها: دستگاه ایرهاکی , فروش ایرهاکی , قیمت دستگاه ایرهاکی , تجهیزات شهربازی سرپوشیده , تجهیزات شهربازی کودکان ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: